Photobucket

Friday, June 26, 2009

bubar..bubar..bubar dun perak..!!!



1) Parlimen kecoh lagi.Ir Nizar menjerit dalam parlimen sejurus selepas mengangkat sumpah sebagai ahli parlimen Bkt Gantang pada mesyuarat ke-2 penggal ke-2 parlimen ke-12 hari ini.

2) Semacam keterlaluan atas apa yang beliau lakukan tetapi itu bukan isu utama. Mesej yang hendak disampaikan beliau yang lebih patut kita teliti. Jangan terpengaruh dengan media yang sengaja nak menjahanamkan PR.

3) Berbalik kepada apa yang telah dilakukan BN pada sidang dun Perak yang lalu, jauh lebih memalukan. Seumpama menggadai maruah sendiri. Hilang terus jatidiri. Ketuanan Melayu yang diperjuangkn UMNO bee-end langsung tiada erti. Hitam sungguh mereka punya hati.

4) Ir Nizar akan sentiasa kita sokong. Jeritan Ir Nizar semacam dah menggoncang negara. Suara Ir Nizar adalah suara rakyat. Kita mahukan supaya kebenaran dan keadilan terus tertegak di bumi Malaysia. Fahamilah suara rakyat. Rakyat tidak mahu terus menderita di bawah pemerintahan kuku besi. Rakyat sudah muak dengan mainan politik mereka.

5) Kepada yang membenci PR, saya bercakap bukan atas dasar saya penyokong PR tetapi atas dasar apa yang diperjuangkan PR yang langsung tak sama dengan apa yang diperjuangkan kalian. Memang bubar dun adalah kuasa sultan, tetapi siapalah sultan jika tanpa rakyat.

6) Buat pejuang PR, jangan lunturkan semangat kalian. Perjalanan kita masih panjang. Kita masih punya masa. Bersamalah terus membantu pipmpinan untuk menguasai Malaysia dalam PRU13. Insya allah.

p/s : Takbir...!!! ALLAHU AKBAR...!!!

0 Comments:

blogger templates 3 columns | Make Money Online